Naročite
Izdelke, ki ste jih dodali v košarico, lahko naročite. Vsebino košarice lahko kadarkoli spremenite, izdelke v njej lahko izbrišete. Sistem si bo zapomnil vsebino vašega vozička tudi po preteku časovne omejitve, če ste se registrirali ali prijavljeni, tako da vsebina vozička ne bo izgubljena. Če želite izdelek kupiti pozneje, bodo izbrani izdelki ostali v košarici.
Postopek nakupa
1. Izberite izdelek, ga dodajte v košarico in vnesite količino. Če je izdelek na voljo v več barvah in velikostih, v meniju izberite tudi želeno barvo in velikost.
2. Ko izberete vse izdelke, lahko nakup dokončate z gumbom Naroči. Nato izberete način plačila.
Pravica do odstopa od nakupa
Kupec ima pravico do odpovedi nakupa po oddaji naročila, vendar le pred oddajo naročila. V takem primeru kupec ni dolžan plačati zaradi odstopa. O preklicu naročila nas lahko obvestite po e-pošti, telefonu, pisno. Kupec ima pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe v osmih delovnih dneh po prejemu blaga brez navedbe razlogov v skladu z Uredbo 17/1999 o pogodbah, sklenjenih v odsotnosti, (ii.5.) V skladu s 4. in 5. §. Vladna uredba. Kupec ima pravico uveljavljati svojo pravico do odstopa od pogodbe pred dajanjem blaga v uporabo! Kupec nosi stroške v zvezi z vračilom blaga kot posledico uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe. V primeru odstopa se vrednost blaga kupcu vrne takoj, najkasneje pa v tridesetih dneh.
Plačilo
Cene v naši e-trgovini so cene z vključenim DDV. Če ste izbrali plačilo ob prevzemu, je v tem primeru potrebno plačati nadomestilo za naročeno blago in ceno za dostavo neposredno kurirju z gotovino na podlagi računa ob dostavi.
Garancija
Če je dostavljeno blago med dostavo pokvarjeno ali poškodovano (blago preverite ob prevzemu, v primeru poškodbe zabeležite pri kurirju!), potem blago zamenjamo brezplačno. Če zamenjava iz nekega razloga ni mogoča, se kupnina vrne. Zamenjava blaga je možna le, če je na voljo originalna embalaža in priloženi dokumenti (račun, zvezek). V primeru nadaljnje garancije prodajalca in garancijske odgovornosti veljajo predpisi vlade št. 117/1991. (ix.10.) in zakoni v Civilnem zakoniku.
Strokovni nasvet
Pri naših strokovnjakih lahko dobite brezplačen nasvet. Lahko nam pošljete e-pošto na info@ortopet.si in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času. Če nam lahko pošljete fotografijo ali video svojega psa in opis določene težave, nam je lahko v veliko pomoč. Če imate diagnozo, ki jo je postavil veterinar, jo tudi pošljite k nam.
Simple izjava o prenosu podatkov
Strinjam se, da se naslednji osebni podatki, ki jih hrani ortopet (Fipa kft. 2119 Pécel lavendula utca 41.), shranjeni v uporabniški bazi www.ortopet.si, prenesejo na OTP mobil kft. (1093 Budapest, közraktár u. 30-32.) kot skrbnik podatkov. Obseg posredovanih podatkov: ime, e-naslov, telefonska številka, podatki o naslovu za izstavitev računa in podatki o naslovu za dostavo.
Namen prenosa podatkov je zagotoviti uporabnikom storitve za stranke, potrjevanje transakcij in spremljanje goljufij z namenom zaščite uporabnikov.
Naravo in namen dejavnosti obdelave podatkov, ki jo izvaja obdelovalec podatkov, si lahko ogledate v informacijah o upravljanju podatkov SimplePay na naslednji povezavi: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
Simple informacije o menjavi valut
Stranke obveščamo, da transakcija poteka v HUF ob plačilu s kartico na spletni strani ortopeda, ne glede na to, ali je imetnik kartice v HUF.
HUF, USD, EUR, prikazani na spletnem mestu, so zgolj informativne narave, saj se plačilo izvede po menjalnem tečaju banke izdajateljice v času menjave.
Znesek plačila, bremenjenega z vašega bančnega računa v HUF, se lahko minimalno razlikuje zaradi sprememb menjalnega tečaja, ki jih povzročijo bančne konverzije.
Kurirska dostava
Za več informacij o kurirski dostavi glejte stran za pošiljanje.
Kdo bo dostavil moje naročilo?
Naročene izdelke vam bo pogodbena kurirska služba GLS dostavila neposredno na dom, običajno ob delavnikih med 8.00 in 17.00 uro.
Vnesite naslov za dostavo, na katerega lahko paket uspešno dostavimo med 8.00 in 17.00 uro. Za telefonski kontakt priporočamo tudi vpis telefonske številke, na kateri ste dosegljivi čez dan.
Pred prihodom kurirja naše stranke vedno obvestimo o prispetju paketa in podrobnostih dostave!
Če kurir ne pride do nikogar na navedenem naslovu, vam bo na licu mesta pustil obvestilo o pošiljki. Informacije o paketu dobite pri dispečerju na navedeni telefonski številki. Kurir vam bo poskušal pošiljko dostaviti naslednji dan.
Ob naročilu lahko v polje "kurirsko obvestilo" vnesete vse podatke, ki bi lahko bili pomembni ob dostavi. Na primer, če nekdo drug prevzame paket, obvezno vključite ime osebe in kontaktne podatke. Če imate težko dostopen naslov, je dobro, da navedete natančno številko nadstropja in vrat ter kratka navodila, ki bodo kurirju pomagala priti do kraja. Zelo lahko pomagate tudi z vpisom številke zvonca!
Način plačila
Spletno plačilo s kreditno kartico (prek interneta)
Naročene izdelke lahko plačate tudi takoj s kreditno kartico med naročilom. Varno plačevanje s kartico zagotavlja "preprosto". Uporabljate lahko MasterCard, Visa, Visa Electron, American Express, Maestro – slednje le, če to dovoljuje banka izdajateljica – ter spletno kartico, primerno za uporabo na internetu. Vaši podatki bodo vedno popolnoma zavarovani, saj plačila izvaja "preprosta" šifrirana stranka. Podatke vaše kartice obravnava izključno "simple" in druga banka na plačilni strani s 128-bitnim SSL šifriranjem, bo naša spletna trgovina prejela samo informacije o rezultatu Po opravljenem nakupu bomo rezultat plačila potrdili tudi po e-pošti ali vam poslali tako imenovani ID transakcije - ta številka identificira plačilo s kartico v vaši banki.
Plačilo s kreditno kartico je naslednje:
Izdelke lahko izberete v e-trgovini
Na blagajni določite način dostave in plačila s kreditno kartico, nato pa pritisnite "naroči!"
Nato boste preusmerjeni na stran »preprostega« varnega plačila, kjer boste vnesli podatke o kartici
Nato (še vedno na "Simple" strani) lahko začnete transakcijo s klikom na gumb "plačilo" - v tem primeru bo banka preverila podatke, trajalo bo nekaj sekund
Po plačilu se boste vrnili na stran e-trgovine, kjer boste prejeli potrdilo o rezultatu transakcije
Po uspešno opravljeni transakciji (po preverjanju veljavnosti bančne kartice in kritju zneska na kartici) »simple« začne bremeniti znesek z računa imetnika kartice z nadomestilom za blago. Šteje se, da je transakcija neuspešna, če ne bo preusmerjena s plačilne strani na stran e-trgovine ali če v brskalniku kliknete na gumb "nazaj" ali "osveži" ali zaprete okno za preusmeritev pred preusmeritvijo v e-trgovino Za informacije o izidu transakcije, razlogih in podrobnostih v primeru neuspeha se obrnite na svojo banko.
Simple podatki o stranki: Informacije si lahko ogledate s klikom tukaj.
Plačilo z bančnim nakazilom vnaprej
Če ne želite plačati v gotovini ali s kreditno kartico, je možno bančno nakazilo. V tem primeru je treba končni znesek naročila vnaprej nakazati na fipa kft. na naš bančni račun. V polje "opomba prejemnika" vnesite ID in ime naročila, da se referenca ne izgubi. Takoj, ko bo cena vašega naročila knjižena na naš račun, vas bomo po elektronski pošti obvestili o predvidenem datumu prihoda kurirja.
Plačilo preko PayPal
Če ste registrirani pri PayPale, lahko končni znesek naročila nakažete vnaprej. Če ste izbrali ta način plačila, boste ob plačilu v naši e-trgovini samodejno preusmerjeni na stran PayPal! Naš e-poštni naslov Paypal: paypal.ortopet@gmail.com